Dzięki zastosowaniu AdBlue zachodzi reakcja chemiczna, w wyniku której poziom szkodliwych emisji zostaje zmniejszony. Reakcja ta zachodzi po wtryśnięciu AdBlue do spalin, które znajdują się w katalizatorze zamontowanym w maszynach z silnikiem napędzanym olejem napędowym. W nieoczyszczonych spalinach znajdują się tlenki azotu (NOx), które są głównym czynnikiem zanieczyszczającym powietrze. AdBlue jest stosowany szczególnie w celu zmniejszania poziomu emisji tych substancji.

agrifac adblue 2 AGRIFAC wprowadza silniki z technologią SCR.

Wprowadzenie nowego silnika Iveco, pozwoliło firmie Agrifac zapewnić możliwość wyboru mocy silnika. Wcześniej dostępne były silniki o mocy 147 kW (200 KM), teraz użytkownik może wybrać silnik o mocy 151 kW (205 KM) lub 210 kW (285 KM). Silnik o mocy 210 kW jest zalecany do pracy na terenach pagórkowatych, natomiast silnik o mocy 151 kW w zupełności wystarczy do pracy na polach, których powierzchnia jest w większości płaska.

agrifac condor liquid podwozie AGRIFAC wprowadza silniki z technologią SCR.Podobnie jak w przypadku poprzednich wersji maszyny Condor, w nowym modelu przewidziano unikatowe podwozie StabiloPlus. Podwozie to zostało specjalnie opracowane pod kątem opryskiwaczy samojezdnych i zapewnia równą i swobodną jazdę na wszystkich nierównych powierzchniach. Podwozie StabiloPlus wraz z pneumatycznym zawieszeniem sprawia, że opryskiwacz zyskuje stabilność i staje się wygodną maszyną, zarówno na drodze, jak i na polu. Tym samym zapewniona zostaje doskonała stabilność belki polowej, zarówno w płaszczyźnie poziomej, jak i pionowej.

 

źródło: Agrifac