Case IH wraz z dealerem ZIP AGRO wspierają klub żużlowy GKM Grudziądz, którego zawodnikiem jest Kacper Łobodziński

Zaangażowanie, emocje, ciągły rozwój i pasja to wartości, które na wielu płaszczyznach połączyły markę Case IH ze światem sportu. Kampanie piłkarskie, współpraca z zespołem wyścigowym Aprilia Racing w wyścigu MotoGP™ w sezonie 2022 czy coroczne wsparcie zawodów Warsaw Jumping – to tylko niewielka część aktywności marki w tej dziedzinie. Tym razem międzynarodowy
producent maszyn rolniczych idzie o krok dalej i razem z dealerem ZIP AGRO wspiera polski klub żużlowy GKM Grudziądz, którego zawodnikiem jest młody sportowiec z wieloma imponującymi sukcesami na koncie – Kacper Łobodziński.

Kacper Łobodziński to 18-letni zawodnik, który swoją pasję odkrył już we
wczesnych latach dzieciństwa – m.in. za sprawą rodzinnych korzeni nieodzownie
związanych ze sportem. Chociaż początki jego kariery nie były łatwe, wspólnie
z ojcem – teraz również managerem sportowca – zadecydowali o kontynuacji
żużlowej przygody. Decyzja nie była łatwa, ale ostatecznie Kacper do dzisiaj
jeździ i zdobywa mistrzostwa.

Kacper obodzinski i tata tomek Case IH wraz z dealerem ZIP AGRO wspierają klub żużlowy GKM Grudziądz, którego zawodnikiem jest Kacper Łobodziński

To, co przyczyniło się do tak niezwykłej współpracy pomiędzy dostawcą
rozwiązań rolniczych, a klubem żużlowym, to przede wszystkim ogromne
zaangażowanie w wykonywaną pracę. Tak jak sportowcy, marka Case IH
każdego dnia idzie po więcej. Ale nie można zapominać również o imponujących
maszynach towarzyszących na co dzień zarówno sportowcom, jak i rolnikom. Jak
twierdzi sam Kacper Łobodziński – ścigający się w najwyższej klasie w Polsce –
dzisiejsze ciągniki nie mogą równać się z tymi, które pamięta z dzieciństwa,
a model Case IH Puma „naprawdę robi wrażenie”.

Kacprowi gratulujemy wytrwałości, ciężkiej pracy i prawdziwie
sportowego zacięcia. Mamy nadzieję, że jeszcze niejeden raz będziemy mieli

okazje wzajemnie inspirować się do osiągania niebagatelnych celów na polu
sportowym jak i rolniczym. Dziękujemy za niezwykłą współpracę i życzymy
dalszych sukcesów w kolejnych meczach” – komentuje Tomasz Dembiński,
Marketing Manager Case IH Poland.

Źródło: Case IH