Site icon maszynydlafarmera.pl – Portal Techniki Rolniczej

Czy rolnicy mają wpływ na jakość obsługi przez dealera- Poznaj najwyżej ocenianych Dealerów CLAAS

Wiemy, kto został Dealerem 2022 Roku CLAAS Polska. Ten coroczny konkurs, premiujący wysoką jakość sprzedaży i obsługi maszyn CLAAS, nabiera nowego znaczenia w dobie troski o bezpieczeństwo żywnościowe.

Statuetka Dealera Roku 2022 CLAAS Polska i pierwsze miejsce, w tegorocznej ogólnopolskiej edycji badania zadowolenia Klientów CLAAS, trafiła do firmy PTH Roltex z Krasnegostawu (woj. lubelskie). 

Na bardzo dobrym, drugim miejscu uplasowało się przedsiębiorstwo Świerkot ze Studzionki k. Pszczyny (woj. śląskie), a na trzecim Agro-Land ze Śmielina k. Bydgoszczy (woj. kujawsko-pomorskie).

Przypomnijmy, że w poprzednim sezonie statuetki Dealera Roku 2021 trafiły do firm: Agro-As w Grodkowie (woj. opolskie), Agro Sznajder w Olsztynie i także do PTH Roltex.

Radość nagrodzonych firm jest wielka, ale najważniejszą jest satysfakcja z docenienia ich pracy przez rolników. 

Co spowodowało, że prawie 1500 właścicieli lub użytkowników różnych maszyn CLAAS oceniło najwyżej właśnie te firmy? 

Ocena sprzedaży, serwisu i doradztwa

Producenci rolni, którzy dobrowolnie zgodzili się na udział w badaniu zadowolenia Klientów CLAAS, odpowiedzieli na kilkadziesiąt szczegółowych pytań. Analizowali trzy podstawowe elementy usług:

sprzedaż ? wiedzę produktową handlowców, proces przekazania maszyny, czas reakcji na zapytania kierowane do działu sprzedaży;

serwis ? szybkość dojazdu do maszyny, wyposażenie mobilnego warsztatu i jakość samej naprawy;

dobór części zamiennych ? profesjonalizm w doborze części i tempo realizacji zamówienia.

Wynik przeprowadzonych ankiet pozwolił wyłonić Dealera Roku. 

  1. PTH Roltex otrzymał bardzo wysokie noty za doradztwo w doborze modelu i określeniu wyposażenia sprzętu. U tego dealera działa zresztą specjalny zespół, odpowiedzialny za profesjonalne przygotowanie maszyny do wydania oraz jej kalibrację podczas uruchomienia.
  2. Firma Świerkot sp. z o.o. ? zdaniem rolników ? bardzo dobrze pomaga dobrać części zamienne, a jakość wykonanych napraw przez ten serwis i wyposażenie warsztatów mobilnych są na bardzo wysokim poziomie. 
  3. Świetnie wyposażonymi samochodami serwisowymi wyróżnia się również firma Agro-Land sp. z o.o., która skutecznie szkoli operatów maszyn i bardzo szybko reaguje na zgłaszane zapytania Klientów.

Nowy wymiar, czyli bezpieczeństwo żywnościowe

Premiowanie przez CLAAS swych dealerów nie tylko za wyniki sprzedaży, ale i za jakość usług serwisowych nabierają obecnie głębszego znaczenia. 

Ceny zbóż, kukurydzy czy roślin oleistych długo jeszcze pozostaną na wysokim poziomie. Dlatego liczy się każdy zasiany hektar i każde pole sprzątnięte na czas. To jednak wymaga maszyn, które są optymalnie dobrane pod konkretne potrzeby producenta rolnego oraz szybkiego serwisu z kompleksowym zasobem części zamiennych.

Dlatego CLAAS Polska, niezależnie od nagradzania dorocznie trzech najlepszych dealerów, zdecydował się od tego roku wprowadzić jeszcze jeden laur: Lidera Kategorii.

Przyznawany będzie on tym firmom, które w badaniu zadowolenia Klientów CLAAS uzyskały najwyższe noty i uznanie użytkowników maszyn w obrębie danej kategorii. 

Oto laureaci pierwszej edycji tego wyróżnienia:

Lider kategorii SERWIS ? Świerkot sp. z o.o. 

Ten dealer CLAAS posiadał najwyższe oceny Działu Serwisowego, a zaangażowanie i doświadczenie pracowników było najczęściej doceniane przez odbiorców sprzętu. 

Lider kategorii CZĘŚCI ZAMIENNE ? Świerkot sp. z o.o. 

Rolnicy wysoko ocenili wiedzę i doradztwo pracowników w doborze części. To pokłosie efektywnych szkoleń kadry dealera w programie Akademia CLAAS.

Lider kategorii SPRZEDAŻ ? PHZ Kalchem sp. z o.o. 

Firma została doceniona za najskuteczniejszy Dział Sprzedaży w 2021 r. Jej handlowcy wykazali się celującą wiedzą produktową, co pomagało dobrze obsłużyć rolnika w doborze modelu i jego konfiguracji. 

Polska od lat jest rosnącym producentem żywności i jej eksporterem. To w dużej mierze zasługa rolników, którzy niestrudzenie inwestują w nowe technologie produkcyjne. Rolnicy dokonując oceny Dealera mają duży wpływ na rozwój jakości obsługi serwisowej, co wpływa na poprawę efektywności produkcji żywności. 

 

źródło: CLAAS

 

Exit mobile version