Site icon maszynydlafarmera.pl – Portal Techniki Rolniczej

DEUTZ-FAHR przedstawia nowe ciągniki serii 7 TTV

Nowa Seria 7 TTV Deutz-Fahr, produkowana w fabryce DEUTZ-FAHR LAND w Lauingen, stanowi najnowszą odsłonę serii, która od czasu swojej pierwszej prezentacji stała się punktem odniesienia dla branży. Nowa Seria 7 TTV obejmuje teraz modele 7250 TTV i 7250 TTV HD, oba oferują jeszcze większy komfort, wyższą siłę trakcji w połączeniu z najwyższą wydajnością dzięki nowej przekładni SDF TTV Compound. Wyróżnia się również wysoką jakością i wyjątkową niezawodnością oraz najniższymi kosztami eksploatacji, dzięki wydłużeniu okresu wymiany oleju silnikowego do 1000 godzin, a oleju przekładniowego do 2000 godzin.

DEUTZ: NIEZAWODNOŚĆ, MOC I WYDAJNOŚĆ

Silnik DEUTZ TCD 6.1 Stage V oferuje obecnie moc do 247 KM i maksymalny moment obrotowy 1072 Nm. Dzięki nowej przekładni SDF TTV COMPOUND, ciągniki Serii 7 TTV oferują niesamowite osiągi, najwyższe przyspieszenie i prędkość 60 km/h przy prędkości obrotowej silnika poniżej 1800 obr./min (40 km/h przy prędkości obrotowej silnika poniżej 1200 obr./min). Nowe przekładnie są wyposażone w funkcję PowerZero i dobrze znany PowerShuttle, które pozwalają operatorowi zmieniać poziom płynności zmiany kierunku jazdy. Przekładnie TTV wyznaczają nowy punkt odniesienia w tej kategorii pod względem wydajności i niezawodności. Stanowią one doskonałe połączenie dwóch niezwykle wydajnych agregatów hydrostatycznych oraz zoptymalizowanych podzespołów mechanicznych. Nowy układ napędowy gwarantuje najwyższą wytrzymałość dzięki wysokiemu przepływowi mocy mechanicznej w typowych warunkach pracy zarówno przy niskich, jak i wysokich prędkościach.

Dla nowej Serii 7 TTV dostępne są teraz opony tylne o większej średnicy (2,05 m), a ładowność została zwiększona do 6,5 t. Ciężar całkowity pojazdu wzrósł do 15,5 t lub 16 t w wersji 7250 HD. Do dyspozycji jest oczywiście inteligentne zawieszenie przedniej osi oraz suche hamulce tarczowe, które znacznie poprawiają bezpieczeństwo na drodze. Dzięki oponom przednim 600/65R30 i nowemu układowi osi przedniej promień skrętu został zmniejszony o prawie 2 metry.

Nowa, jeszcze bardziej pochylona maska silnika w połączeniu z podwyższoną kabiną zapewnia lepszą widoczność i umożliwia operatorowi stałą, doskonałą kontrolę nad dołączonymi narzędziami. Przedni podnośnik o udźwigu 5450 kg może być połączony z przednim WOM DUAL SPEED, który zapewnia operatorowi zmianę prędkości WOM z 1000 na 1000ECO w InfoCentrePro. Prędkości obrotowe WOM ECO, dostępne oczywiście również z tyłu, umożliwiają operatorowi pracę z prędkościami częściowymi, co daje wyraźne korzyści w zakresie zużywania paliwa i redukcji zużycia.

CAŁA MOC, EFEKTYWNOŚĆ I WYDAJNOŚĆ, KTÓREJ OCZEKIWAŁEŚ

W układzie hydraulicznym nowej Serii 7 zastosowano zaawansowane technologicznie rozwiązania klasy premium. Obwód hydrauliczny jest niezależny od obwodu smarowania przekładni, a pompa Load Sensing jest dostępna z 3 różnymi natężeniami przepływu do 210 l/min. Dzięki nowemu systemowi hydraulicznemu CleanOil, pojemność wymiennego oleju wynosi 90 litrów. Ponadto, dzięki elektronicznemu sterowaniu wszystkich rozdzielaczy, można je zaprogramować i sterować nimi w sposób proporcjonalny. Na życzenie dostępne są gniazdo Power Beyond z nowymi płaskimi złączami. Tylny podnośnik ma udźwig 10 000 kg (11 100 kg w wersji HD) i można na nim zamontować hydrauliczne lub automatyczne stabilizatory dolne. Zawsze w podstawowym wyposażeniu jest dolny zaczep, który umożliwia łatwe połączenie z przyczepami. Nowa Seria 7 TTV jest również gotowa na obsługę TIM. Oznacza to, że umożliwia on dwukierunkową komunikację między ciągnikiem a narzędziami, pozwalając na automatyczne zarządzanie niektórymi funkcjami ciągnika w celu dalszej poprawy wydajności i jakości pracy.

Po raz pierwszy w tym przedziale mocy inżynierowie DEUTZ-FAHR opracowali dla nowej Serii 7 TTV zestaw Front-Loader Light (Oświetlenie ładowacza czołowego) i ReadyKit. W połączeniu z ładowaczem czołowym Profiline FZ80.1, zaprojektowanym specjalnie dla tego ciągnika, nowa Seria 7 TTV staje się prawdziwym ciągnikiem z ładowaczem. Z wysokością podnoszenia ponad 4,5 metra i siłą odspajania 3770 daN nowa Seria 7 TTV jest również gotowa do ciężkich zadań załadunkowych.

Nowy poziom KOMFORTU

Odnowiona kabina MaxiVision jest jeszcze bardziej ergonomiczna. Może być wyposażona w ulepszone pneumatyczne zawieszenie, praktyczny uchwyt na belce do montażu dodatkowych monitorów, a także pneumatyczny fotel obracający się do 23° i oferujący aktywny system klimatyzacji.

Dla zapewnienia maksymalnej precyzji pracy, dostępny jest nowy odbiornik satelitarny SR20 GNSS RTK. Wyróżnia się również funkcja Auto-Turn, która umożliwia ciągnikowi automatyczne zawracanie na uwrociach, bez konieczności interwencji operatora.

iMonitor3, pozwala na sterowanie wszystkimi funkcjami ciągników Serii 7, pokazuje wirtualne terminale ISOBUS, umożliwia wymianę danych z aplikacją Agrirouter i pokazuje obraz z maksymalnie czterech kamer. Jego nowy interfejs jest jeszcze bardziej intuicyjny i posiada nowe przydatne dodatkowe funkcje. Poprzez XTEND, iMonitor pozwala na bezprzewodowe wyświetlanie ekranu na zewnętrznych tabletach. Dzięki temu operator ma lepszy wgląd na przykład w system naprowadzania, jak również może wygodnie dokonywać zmian ustawień narzędzi z zewnątrz kabiny, korzystając z ISOBUS UT na tablecie. Nowa Seria 7 TTV oferuje w standardzie także pakiet zarządzania danymi oraz narzędzie do zarządzania flotą SDF Fleet Management gratis przez pierwszy rok. Pozwala to również na zdalną diagnostykę w celu usprawnienia komunikacji pomiędzy dealerem a kierowcą.

W zależności od wymagań dotyczących ciągnięcia przyczepy, nowa Seria 7 TTV może być wyposażona w hydrauliczne lub pneumatyczne hamulce przyczepy. Dzięki funkcji podwójnego trybu pracy Dual Mode możliwe jest teraz podłączenie starych i nowych modeli przyczep z hamulcem hydraulicznym. Z kolei pneumatyczny układ hamulcowy wyposażono w zaawansowany system zarządzania hamowaniem przyczepy Trailer Brake Management (aTBM), który znacznie optymalizuje skuteczność hamowania przyczep, skracając drogę hamowania i poprawiając stabilność hamowania. Dostępny jest również hamulec silnikowy, który aktywuje wentylator E-visco w celu zwiększenia zdolności hamowania.

Ponadto, dostępny jest pakiet z 23 światłami roboczymi LED, a dzięki funkcji doświetlenia dojścia Coming Home, można bezpiecznie opuścić ciągnik TTV Serii 7 po długim dniu pracy.

 

Źródło: Deutz-Fahr

 

Exit mobile version