Hardi Alpha Evo z nowym systemem cieczowym – DynamicFluid4

 

 

Nowy system cieczowy

ALPHA evo jest teraz wyposażony w system cieczowy DynamicFluid4, który został udoskonalony w znaczeniu uzyskania szybszej regulacji przy zachowaniu możliwie najlepszej precyzji. Nowy system cieczowy działa z zastosowaniem sprawnego zaworu regulacyjnego z układem “sprzężenia w przód” (feed forward) pozwalającego na radzenie sobie z wszystkimi wyzwaniami stawianymi przez bezstopniowe, ciągle obracające się napędy z szybko zmieniającymi się prędkościami, a także z automatyczną, dwupołożeniową funkcjonalnością. Nowy zawór regulacyjny został zaprogramowany tak, by dostosowywać się do różnych sytuacji w czasie jazdy.

Koncepcja regulacji została stworzona przy użyciu 4 różnych czujników. Opierając się na zaawansowanej precyzji, owe 4 czujniki działają na zasadzie wzajemnego wsparcia. Dzięki temu otrzymujemy wysoki poziom bezpieczeństwa i wiążącej się z tym niezawodności.

hardi alpha evo 1 Hardi Alpha Evo z nowym systemem cieczowym   DynamicFluid4

System AutoWash w standardzie

Układ cieczowy współpracuje z elektromotorycznymi zaworami, a standardowo jest wyposażony w system AutoWash drugiej generacji. Wewnętrzne płukanie jest całkowicie automatyczne, operator wybiera po prostu program płukania, a maszyna ALPHA evo zostanie opłukana na polu.

Silnik TIER 3 B ze zwiększoną mocą

ALPHA evo firmy HARDI będzie wyposażony w mocny silnik Deutz TIER 3 B (180 kW/245 HP) ze zwiększonym momentem obrotowym. Filtr cząstek stałych (DPF – Diesel Particulate Filter) silnika TIER 3 B znajduje się po prawej stronie pod maską.

Nowy napęd EcoDrive z ograniczonym zużyciem paliwa

Nowy hydrostatyczny napęd EcoDrive ma teraz 2 pompy hydrauliczne typu Sauer (H1 115 cm3 = 230 cm3, w przeszłości była to 1 hydrauliczna pompa 147 cm³).

Parametry silnika oraz napędu EcoDrive pozwalają na jazdę z mniejszymi obrotami silnika; w praktyce zużycie paliwa może być zmniejszone o ponad 30%.

Opcjonalnie ALPHA evo może być dostarczony z systemem Diff-Lock, gdzie zarówno przednia, jak i tylna oś wyposażone są w jedną bądź we dwie pompy hydrauliczne. Kolejnym opcjonalnym rozwiązaniem jest system SAPE – automatyczna, elektroniczna kontrola trakcji, pozwalająca na jazdę także w mokrych warunkach oraz na terenie pagórkowatym.

źródło: Hardi