Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Gama ciągników New Holland T6 wyposażona jest w silniki oparte na technologii SCR ECOBlue™ spełniające normy emisji spalin Tier 4A. Seria składa się z siedmiu modeli: T6.120, T6.140, T6.150, T6.155, T6.160, T6.165 i T6.175, których zakres mocy wynosi od 119 KM do 175 KM. Zastosowanie systemu zarządzania mocą silnika (EPM) zapewnia moc niezbędną do łatwego wykonania wszystkich prac rolniczych. New Holland jest jednym z nielicznych producentów oferujących w tym segmencie, sześciocylindrowy silnik o mocy znamionowej 115 KM, co dodatkowo poszerza wybór.

 

Pierre Lahutte, Dyrektor ds. Zarządzania Produktami zajmujący się ciągnikami, objaśnia: "Technologia SCR ECOBlue™, zastosowana w popularnej serii T6, przyczynia się do poprawy wydajności i opłacalności działalności prowadzonej przez naszych klientów. Co więcej, daliśmy każdemu klientowi możliwość dostosowania zakupionego ciągnika do jego własnych potrzeb."

Firma New Holland dobrała ofertę silników z technologią SCR ECOBlue™ dobrała do poszczególnych modeli wchodzących w jej skład: klienci mają do wyboru czterocylindrowy silnik Nef o poj. 4,5 l lub większy wariant sześciocylindrowy o poj. 6,7 l. Technologia SCR ECOBlue™ zapewnia znaczne korzyści pod względem osiągów. Wszystkie modele, za wyjątkiem wersji podstawowej T6.120, posiadają zwiększony przyrost mocy silnika (z układem zarządzania mocą - EPM) sięgający 40 KM. Technologia EPM jest dostępna w zastosowaniach transportowych, przy pracy z W.O.M., a obecnie również przy zastosowaniu hydrauliki i nieustannie dostosowuje moc silnika do rzeczywistych warunków roboczych. Inteligentne wykrywanie obciążeń W.O.M., układu hydraulicznego i przekładni napędowej zapewnia optymalne generowanie mocy przez silnik, który zawsze pracuje na najbardziej wydajnych ustawieniach.

Silniki SCR ECOBlue zastosowane w serii T6 znacznie zwiększają wydajność pracy dzięki zoptymalizowanej charakterystyce momentu obrotowego: maksymalny moment obrotowy wynosi 726 Nm, natomiast przyrost momentu obrotowego - nawet do 42%. W praktyce oznacza to, że jeżeli ciągnik pracuje z obciążeniem, czas reakcji silnika jest krótszy, co zapobiega jego 'dławieniu' w trudnych warunkach.

Zużycie paliwa zostało dodatkowo zoptymalizowane poprzez wprowadzenie technologii układu zarządzania biegiem jałowym (EISM). Prędkość silnika na biegu jałowym została zmniejszona w niektórych warunkach z 850 do 650 obr./min - na przykład gdy operator wysiądzie z kabiny lub gdy nie jest wciśnięty pedał gazu. W połączeniu z wprowadzeniem wydajnego silnika SCR ECOBlue™ klienci będą mogli liczyć na obniżenie kosztów eksploatacji nawet o 10%.

Cała gama ciągników T6 nadal oferuje doskonały masowy współczynnik mocy, wynoszący zaledwie 28,6 kg/KM. W konsekwencji użytkownicy nie muszą przejmować się nadmierną masą i są w stanie znacznie zmniejszyć zużycie paliwa i ugniatanie gleby. Ponadto niższa masa całkowita pojazdu umożliwia zastosowanie w razie potrzeby bardziej elastycznych rozwiązań balastu, aby uzyskać lepszą wydajność podczas prac polowych.

Seria T6 może być teraz wyposażona w W.O.M. o prędkościach obrotowych 540E/1000/1000E. Prędkość W.O.M. 1000 Eco osiągana jest przy prędkości obrotowej silnika wynoszącej zaledwie 1893 obr./min, co znacznie zmniejsza zużycie paliwa i przyczynia się do kompleksowego zmniejszenia emisji spalin przez ciągnik.

Unikalna technologia SuperSteer™ z układem przedniego zawieszenia przesuwa przedni TUZ połączony z osią SuperSteer™, co pozwala uzyskać wyjątkowo duży kąt skrętu, wynoszący aż 66° i promień skrętu rzędu 4,05 m. Technologia ta doskonale sprawdza się przy uprawach rzędowych i oznacza więcej czasu poświęconego na efektywną pracę operatora, a mniej strat czasu podczas skrętów na uwrociach.

New Holland doskonale zdaje sobie sprawę, że nie ma dwóch identycznych gospodarstw rolnych i że każdy nowy klient ma swoje określone potrzeby. Dlatego w konfiguracji T6 przyjęto założenie całkowitej dowolności. We wszystkich ciągnikach do wyboru dostępne są wszystkie opcje - bez ograniczeń lub określonych wstępnie "pakietów". Warianty ze standardowym i niskim dachem, nowa pompa hydrauliczna o stałym wydatku 80 l/min lub pompa hydrauliczna CCLS o zmiennym wydatku 113 l/min, przekładnie napędowe Electro Command™ i Dual Command™, w połączeniu z silnikami cztero- i sześciocylindrowymi, są ze sobą zawsze kompatybilne. Ponadto New Holland jako jeden z nielicznych producentów oferuje w tym segmencie sześciocylindrowy silnik o mocy znamionowej 115 KM, co poszerza wybór dla klientów wykonujących prace polowe, wymagające dużej siły uciągu.

Nowa numeracja zastosowana w serii T6 umożliwia błyskawiczne rozszyfrowanie osiągów poszczególnych modeli, gdyż pierwsze dwa znaki T6, określają kategorię ciągnika, a cyfry następujące po kropce odnoszą się do maksymalnej mocy silnika z układem zarządzania mocą EPM (lub do mocy maksymalnej w przypadku modelu T6.120). Identyfikacja modeli została dodatkowo uproszczona, gdyż modele kończące się na "0" posiadają jednostki czterocylindrowe, natomiast modele kończące się na "5" wyposażone są w silniki sześciocylindrowe.

 

Model

Moc znamionowa

Przyrost mocy

Maks. moc z EPM

Liczba cylindrów silnika

Maksymalny moment obrotowy (Nm)

T6.120

110

-

121*

4

590

T6.140

110

33

143

4

590

T6.150

121

33

154

4

634

T6.155

116

38

154

6

632

T6.160

131

32

163

4

676

T6.165

125

40

165

6

682

T6.175

140

35

175

6

726

*Maksymalna moc, gdyż w modelu T6.120 nie jest dostępny system EPM

 

 

źródło: New Holland Agriculture

foto: New Holland Agriculture

 

 

VIDEOFLESZ - filmowy przegląd nowości i wydarzeń techniki rolniczej

Maszyny rolnicze – przegląd wydarzeń - VIDEOFLESZ 4/2017 – maszynydlafarmera.pl
Maszyny rolnicze – przegląd wydarzeń - VIDEOFLESZ 3/2017 – maszynydlafarmera.pl
Co nowego w maszynach rolniczych? VIDEOFLESZ 2/2017 - maszynydlafarmera.pl
Co nowego w maszynach rolniczych? VIDEOFLESZ 1/2017 - maszynydlafarmera.pl
Previous Next
1 2 3 4

Pokaz żniwny w Agro-Land w obiektywie Angeliki
Warsztaty polowe w firmie Czajkowski Maszyny w obiektywie Angeliki
Retro traktory na Agro-Tech, Minikowo 2017 - FOTO
AGRO-TECH, Minikowo 2017 w obiektywie Angeliki
Dzień Pola Mzuri - Uprawa pasowa w teorii i praktyce (FOTO + VIDEO)
Opryski 2017 – w polu Agrifac Condor i Krukowiak Goliat z CGFP Wojnowo - FOTO

Polecamy z naszej filmoteki

Mokra wiosna '2017 – Ursusy w polu
Mokra wiosna '2017 – Ursusy w polu
New Holland T7.270 - nasza opinia
New Holland T7.270 - nasza opinia
Agrifac Condor w krainie kwitnącego rzepaku
Agrifac Condor w krainie kwitnącego rzepaku
Grimme kopie sadzeniaki
Grimme kopie sadzeniaki

AGROCIEKAWOSTKI - VIDEO

Kalendarz Ursusa '2017
Kalendarz Ursusa '2017
Kombajn Tribine - generacja 2016
Kombajn Tribine - generacja 2016
Kombajn John Deere - zbiór i uprawa...
Kombajn John Deere - zbiór i uprawa...
JCB FASTRAC  4220 - 70 km/h!
JCB FASTRAC 4220 - 70 km/h!

WARTO PRZECZYTAĆ...

Lely Welger RP 180 V - nowa prasa zmiennokomorowa
Rozwiązania John Deere obniżają spalanie paliwa
Precyzyjne prowadzenie z TURN IN od CLAAS
Kubota pęka?
Mercedes-Benz Arocs 2051 AK 4×4 - rasowy agrotruck
Przyczepy samozbierające Metaltech serii GL - gotowe do wielu zadań

O NAS

maszynydlafarmera.pl to portal rolniczy dedykowany głównie technice rolniczej, tworzony z myślą o nowoczesnych gospodarstwach, firmach usługowych oraz organizacjach z zakresu mechanizacji rolnictwa. Nasza misja to przekazywanie szybkiej, specjalistycznej informacji dotyczącej nowości maszynowych, modernizacji technologicznych oraz nowych rozwiązań z zakresu gospodarowania w oparciu o innowacyjne systemy rolnictwa precyzyjnego. U nas znajdziesz bieżące informacje z rynku maszyn rolniczych, reportaże prosto z pola oraz relacje z wystaw i targów branży agro. Dodatkowo publikujemy również ważne informacje dotyczące dotacji unijnych i agrobiznesu.

WAŻNE: Użytkowanie witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności 

2009-2017 maszynydlafarmera.pl - Portal Techniki Rolniczej. Copyrights. All rights reserved.