Główna modyfikacja dotyczy zmiany uszczelnienia skrzyni przyczepy. Zastosowano nową uszczelkę główną oraz szersze uszczelki w pionowych słupkach. Dzięki zastosowaniu powyższych rozwiązań przyczepy uzyskały doskonałą szczelność, tak bardzo pożądana przy transporcie płodów rolnych.

Druga istotna zmiana dotyczy plandek. Zastosowano materiał wielowarstwowy o wysokiej wytrzymałości, aby uniknąć uszkodzeń plandeki powstałych w wyniku tarcia. Zwiększono również liczbę naciągaczy mocujących plandekę, dzięki czemu materiał jest bardziej napięty i skutecznie odprowadza wodę. Z kolei na burtach skrzyni ładunkowej zamontowano również listwę podtrzymującą plandekę, co powoduje zrównanie się linii burty ze słupkami bocznymi. Dzięki takiemu rozwiązaniu plandeka leży w idealnej płaszczyźnie a właściwe naciągnięcie plandeki jest łatwiejsze.

joskin tetra cap 1 Joskin wprowadza zmiany w przyczepach Tetra CAP

Ostatnia ważna modyfikacja dotyczy systemu zamykania burt w przyczepach 12 i 14 tonowych. Obecnie przyczepy z dzieloną burtą są wyposażone w drugą dźwignię zamykającą. Umożliwia to osobne otwieranie każdej z burt, oraz sprawia, że sama czynność zamykania stała się dużo łatwiejsza.

Obecnie stosowane rozwiązania z pewnością zostaną docenione przez potencjalnych użytkowników przyczep Joskin Tetra CAP. Nowa generacja przyczep pozostaje w zgodzie z filozofią poszukiwania najlepszych, niezawodnych rozwiązań dla rolnictwa –  powiedział Wiktor Moszczeński, Specjalista ds. Marketingu Joskin Polska.

 

źródło:JOSKIN