Mascus wdraża nową stronę responsywną

Międzynarodowy serwis ogłoszeniowy Mascus, dedykowany branży samochodów ciężarowych, maszyn budowlanych, maszyn rolniczych, wózków widłowych oraz maszyn leśnych, wdraża nową, responsywną stronę internetową, która ułatwi dostęp do serwisu z urządzeń mobilnych, zarówno dla kupujących, jak i sprzedających.

 Wprowadzona zmiana nie wpłynie na funkcjonalność serwisu. Sprzedający będzie mógł również zarządzać swoimi ogłoszeniami poprzez smartfon lub tablet. Nowy design strony jest zaprojektowany tak, żeby korzystanie z Mascusa było proste i przyjazne, bez względu na urządzenie, za pośrednictwem którego użytkownik korzysta z internetu.

Zdajemy sobie sprawę, że coraz większa liczba użytkowników, również w branży sprzętu ciężkiego, ma dostęp do internetu poprzez urządzenia mobilne – wyjaśnia Rickard Krøtø, Dyrektor Operacyjny Mascus. Nasi użytkownicy często są poza biurem i nie mają dostępu do komputera stacjonarnego, ale zazwyczaj mają dostęp do internetu poprzez smartfon lub tablet. Responsywna strona daje im możliwość korzystania z serwisu Mascus na każdym urządzeniu, bez straty jakiejkolwiek funkcjonalności, która jest dostępna na ekranie standardowego komputera. Również kupujący może mieć pełen dostęp do serwisu Mascus poprzez urządzenie mobilne i za pomocą jednego kliknięcia może skontaktować się od razu ze sprzedającym. Sprzedający natomiast może zarządzać swoimi ogłoszeniami bez względu na miejsce, w którym się w danej chwili znajduje, pod warunkiem, że ma przy sobie smartfon lub tablet – dodaje Gauthier Dominicy, Marketing Manager serwisu Mascus.

Teraz użytkownicy mogą korzystać z pełni responsywnej strony i dzięki temu wyszukiwać ogłoszenia w bardzo prosty, intuicyjny sposób, z każdego urządzenia. Klikając w ogłoszenie można oglądać zdjęcia maszyn, dane szczegółowe ogłoszenia, cenę itp. W przypadku znalezienia interesującego ogłoszenia można od razu zadzwonić do sprzedającego lub wysłać do niego zapytanie, bezpośrednio z urządzania mobilnego.

Nowa strona jest częścią planu wdrażanego przez Mascus, mającego dostarczać użytkownikom produkt i usługi, które będą ułatwiać pracę oraz będą funkcjonalne i przyjazne w użyciu. Nowa, responsywna strona przenosi serwis Mascus na wyższy poziom, na którym liczy się elastyczność w stosunku do oczekiwań użytkowników – wyjaśnia Tim Scholte, Dyrektor Zarządzający Mascus. Zdaliśmy sobie sprawę, jak ważnym jest stworzenie systemu, który będzie przyjazny dla użytkownika, bez względu na to, z jakiego urządzenia będzie korzystał, czy to będzie komputer, smartfon, czy też tablet. Obecnie użytkownicy internetu na świecie częściej korzystają z urządzeń mobilnych niż z komputerów tradycyjnych i laptopów. Dlatego stworzenie strony, która będzie dostępna poprzez wszystkie urządzenia, z każdego miejsca i w każdym czasie, stało się dla nas priorytetem – dodaje Tim Scholte.

Mobilna strona, którą z sukcesem budowaliśmy dla naszych klientów przez ostatnie 2 lata, utwierdziła nas w przekonaniu, że powinniśmy takie działanie wdrożyć dla całego serwisu i wszystkich użytkowników, nie tylko dealerów. Smartfony i tablety stają się głównym narzędziem do korzystania z internetu, dlatego jesteśmy przekonani, że nowa strona szybko stanie popularna wśród naszych użytkowników na całym świecie – podsumowuje Tim Scholte.

źródło: MASCUS