McCORMICK X6.6 – zaprojektowany z my­ślą o wydajności

Wytrzymały i przyjazny dla użytkownika, tak przedstawia marka McCormick ciągnik X6.6. Nowy ciągnik został zaprojektowany z my­ślą o wydajności.

Czterosłupkowa kabina Premiere z otwieraną klapą dachową i pochyloną do przodu maską silnika zapewniają nieograniczoną widoczność we wszystkich kierunkach. Pra­ca operatora odbywa się w komfortowych warunkach dzięki intuicyjnym, ergonomicznym ele­mentom sterującym, fotelowi z zawieszeniem pneumatycznym, teleskopowej kierownicy i wy­dajnej klimatyzacji. Dziesięć halogenowych lamp roboczych, z czego sześć na kabinie, zapewnia doskonałe oświetlenie podczas pracy w nocy.

Ciągniki McCormick X6.6 napędzane są turbodoładowanymi, 6-cylindrowymi silnikami FPT NEF 67 o pojemności 6,7l z intercoolerem, które spełniają wy­magania emisji Stage V/Tier 4 Final. Silniki te, o mocy do 175 KM, zapewniają moment obro­towy 700 Nm przy 1400 obr/min, co przekłada się na poprawę trakcji i zmniejszenie zużycia pa­liwa o 10%. 280-litrowy zbiornik paliwa pozwala na wiele godzin nieprzerwanej pracy. Skrzynia biegów Xtrashift z sześcioma prędkościami powershift (H-M-L) i trzema zakresami zapewnia 54 biegów do przodu i 18 biegów do tyłu. Funkcja wysprzęglania i półau­tomatyczna przekładnia power shuttle pozwalają operatorowi łatwo zmie­niać biegi w całym zakresie i zmieniać kierunek jazdy przód-tył bez użycia sprzęgła. Bieg pełzający z 105 biegami do przodu i 36 do tyłu umożliwia uzyskanie prędkości za­ledwie 350 m/h. Zamknięty układ hydrauliczny z pompą o zmiennym wydatku posiada przepływ całkowity w wysokości 148 l/min i obsługu­je do pięciu mechanicznych zaworów zdalnych, elektroniczny zaczep tylny o udźwigu 8400 kg i dwubiegowy WOM o obrotach 540/1000 obr/min. Elektrohydrauliczne, wielotarczowe sprzęgło mokre zapewnia płynne i modulowane załączanie WOM. McCormick X6.6 był prezentowany na targach Agro Show 2023 w Bednarach.

 

Źródło: PIGMiUR