Mitas rozpoczyna nową kampanię marketingową

Kampania pokazuje, że rolnicy muszą radzić sobie w pracy z różnymi maszynami rolniczymi, z różnym wyposażeniem w zmieniającym się terenie, zarówno w czasie deszczowej, wietrznej czy suchej pogody, jak i na śniegu. Starannie dobrane i niezawodne opony pomogą im odnieść sukces, a także zwiększyć ogólną efektywność pracy. Mitas zainauguruje kampanię na targach SIMA w Paryżu, które odbywają się od 26 lutego do 2 marca.

Niezależnie od jakości gleby, aktualnej pogody czy różnorodności terenu, rolnicy muszą pracować – zasiać, zaorać ziemię czy zebrać zbiory. Czy to w czasie gorącego lata, przy pierwszych przymrozkach, na błotnistej glebie czy w czasie jazdy po jezdni, opony Mitas pracują niezawodnie i efektywnie. Mitas oferuje jakość i wytrzymałość, a rolnicy mogą na produkty firmy polegać – powiedział Lorenzo Ciferri, Dyrektor Marketingowy Trelleborg ds. Opon Leśnych i Rolniczych.

Ciferri dodaje:Postęp techniczny i nowe trendy w rolnictwie przynoszą rolnikom dużo korzyści, ale stawiają też większe wymagania dotyczące wyboru odpowiednich opon do konkretnego zadania. Dlatego też główne motto naszej kampanii to Niezawodne opony do zmieniającego się świata.

Mitas dysponuje bogatą ofertą opon rolniczych, które są projektowane i konstruowane tak, aby spełniały oczekiwania rolników – od silnych opon do traktorów, przez potężne opony do kombajnów i oszczędne opony flotacyjne, aż po opony do opryskiwaczy, traktorów do służb komunalnych i ładowaczy rolniczych. Są idealnym partnerem do każdej pracy w rolnictwie, bo zapewniają optymalny ślady, trakcję i komfort jazdy.

Lorenzo Ciferri mówi też: Podziwiamy ciężką pracę rolników, dlatego też produkujemy opony o dużej mocy, na których rolnicy mogą polegać w każdych warunkach. Pracujemy wykorzystując nasz know-how oraz doświadczenie, które zbieramy już od 1932 r.

Kampanię „Niezawodne opony do zmieniającego się świata“ przygotował praski oddział agencji Leo Burnett. Mitas będzie kampanię wykorzystywać przede wszystkim w prasie a on-line z uwzględnieniem PR i mediów społecznościowych.

źródło: Mitas