New Holland Agriculture obchodzi jubileusz 125-lecia działalności

New Holland Agriculture ma już 125 lat: to ponad 100 lat zaangażowania wobec pięciu pokoleń rolników na całym świecie, ułatwiając im życie, zwiększając wydajność rolnictwa i dbając o jego zrównoważony rozwój.

Wizja i wartości założycieli marki New Holland pozostają nadal aktualne. Dziś świętujemy 125 lat działalności, nieustannie służąc i pomagając rolnikom, ciągle inwestując i wprowadzając innowacje, aby dostarczyć im produkty, technologie i usługi pozwalające na efektywne i zrównoważone prowadzenie gospodarstw rolnych.

Carlo Lambro, Brand President New Holland Agriculture, stwierdził: „Marka New Holland ma bogatą tradycję, sięgającą swoimi korzeniami małego miasta w Pensylwanii, która na przestrzeni lat stała się globalną marką obecną w 170 krajach. Jej historia jest bogata w innowacje, które zmieniły rolnictwo. Łączy ona w sobie unikatowe dziedzictwo takich marek jak Ford, Fiat, Braud i Claeys. Lecz najważniejszym elementem jej historii, każdego dnia, każdego roku są i zawsze byli ludzie: nasi Klienci, nasi Dealerzy, nasi pracownicy. Wspólnie stoimy w obliczu wielu wyzwań związanych z rolnictwem, pomagając rolnikom w efektywnym wykonywaniu pracy, osiąganiu zysków i optymalizacji wyników”.

New Holland jest dla rolnika partnerem na każdą porę roku – zarówno w dobrych, jak i wymagających czasach: „Żyjemy w wyjątkowych czasach, w których zmienia się nasza praca i nasze życie w sposób, o którym nawet nie śniliśmy w najśmielszych snach – zauważa Carlo Lambro.

– Ta sytuacja uwypukliła fundamentalną rolę rolnictwa i zwróciła uwagę opinii publicznej na kluczowe znaczenie rolników w społeczeństwie. Rolnictwo stawiło czoła kryzysowi, zapewniając nieprzerwane dostawy żywności mimo wyjątkowych trudności. Marka New Holland przez cały ten czas towarzyszyła rolnikom, zapewniając im potrzebne wsparcie. W przyszłości będziemy kontynuować inwestycje i dążyć do maksymalnego wykorzystania potencjału nowoczesnych technologii, komunikacji, automatyzacji i wykorzystania alternatywnych paliw, wspólnie krocząc na drodze do zrównoważonego rolnictwa. Dziś, w ten wyjątkowy dzień, gdy obchodzimy jubileusz 125-lecia działalności, z ufnością spoglądamy w przyszłość.

Historia New Holland: pasmo innowacji

New Holland została stworzona przez pionierów w branży rolniczej, a ich bogata tradycja znajduje kontynuację w wartościach przyświecających marce również dziś: Abe Zimmermana, który dobrze zdawał sobie sprawę, jak ważne jest wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów poprzez proste rozwiązania i niezawodne wsparcie, a którego mała firma utworzona w 1895 r. w miejscowości New Holland w Pensylwanii pewnego dnia zdobyła pozycję globalnej marki; Henry’ego Forda, któremu przyświecała wizja udostępnienia innowacji i mechanizacji wszystkim rolnikom, wizja ta zmaterializowała się w 1917 r. w pierwszym na świecie masowo produkowanym ciągniku; Giovanni’ego Agnelli’ego, który odkrył, jak produkt opracowany na potrzeby lokalnego rynku można zastosować w skali globalnej, dostarczając rolnikom inteligentne rozwiązanie w postaci łatwych w użyciu, innowacyjnych maszyn, w 1918 r. zaprezentował swój pierwszy ciągnik marki Fiat; Leona Claeysa, który korzystając ze swej specjalistycznej wiedzy przyczynił się do ułatwienia życia rolników i w 1952 r. stworzył pierwszy w Europie samobieżny kombajn. 125 lat później marka New Holland nie przestaje być niezawodnym, otwartym, innowacyjnym partnerem dla rolników, wspierających zrównoważony rozwój ich gospodarstw i wychodzącym naprzeciw ich potrzebom.

New Holland dziś: partner rolnika na każdą porę roku

Dziś, New Holland, idzie ramię w ramię ze swoimi Klientami, tworząc wieloletnie partnerstwa z myślą o pomocy w budowaniu ich sukcesu. Jej profesjonalni dealerzy zapewniają niezawodne, szybkie i skuteczne wsparcie. Dzięki globalnej sieci niemal 2 000 dealerów i 5 000 punktów sprzedaży, marka New Holland jest zawsze blisko rolników, oferując najszerszą na świecie gamę produktów i pomocnych rozwiązań.

Pomaga on swoim Klientom pracować wydajnie i zyskownie, zapewniając im najlepsze w branży rozwiązania, które wyróżniają innowacyjność, trwałość i świetny stosunek jakości do ceny. Wychodzą one również naprzeciw wiodącym trendom w rolnictwie – cyfryzacji i wykorzystaniu internetu, automatyzacji, usług i napędów alternatywnych.

Dzięki swoim produktom PLM™ należy ona również do najbardziej zaawansowanych pod względem cyfryzacji marek w branży. Przyświeca jej cel, aby w przyszłości rolnicy mogli prowadzić swoje gospodarstwa w sposób bardziej proaktywny, przekształcając je w skomunikowany i inteligentny ekosystem.

New Holland jest również pionierem w dziedzinie zrównoważonego rolnictwa i alternatywnych paliw, czego dowodem jest strategia Clean Energy Leader (lider czystej energii). Efektem tej strategii jest prototypowy ciągnik Methane Power, który pozwala zamknąć pętlę prawdziwej gospodarki o obiegu zamkniętym dzięki wykorzystaniu metanu lub biometanu produkowanego w gospodarstwie. W przyszłości będzie ona wspierała proces przechodzenia rolnictwa na stosowanie biopaliw, kontynuując prace nad swoim projektem metanowym, stanowiącym główny element jej zaangażowania na rzecz zrównoważonego rozwoju.

 

Źródło: New Holland Agriculture