Nowe modele Deutz-Fahr serii 6 z napędem bezstopniowym TTV

Nowe modele Deutz-Fahr serii 6 z napędem bezstopniowym TTV

 

Zakresy prędkości jazdy „Pole” i „Transport” zmieniane są przyciskiem. Skrzynia posiada również trzy tryby pracy: manualny / automatyczny / WOM. Funkcja PowerZero to standard wyposażenia tych ciągników. Funkcja ASM automatycznie steruje napędem na cztery koła i blokadą mechanizmów różnicowych. Amortyzowana przednia oś to najwyższy komfort jazdy ale także duże bezpieczeństwo w trakcie jazdy po drogach publicznych.

 

W nowych modelach Deutz-Fahr serii 6 dostępne są dwie konfiguracje układów hydraulicznych: centrum otwarte z pompą o stałej wydajności do 90 l/min oraz centrum zamknięte z pompą o zmiennej wydajności Load-Sensing do 120 l/min. Ciągnik oferuje maksymalnie 4 obwody z tyłu i jeden z przodu. Trzy prędkości tylnego wałka WOM 540 / 540ECO / 1000 ułatwiają obsługę różnego rodzaju maszyn. Udźwig elektronicznego podnośnika tylnego to aż 7000 kg. Kompaktowy podnośnik przedni oferuje 2880 kg udźwigu. Opcjonalnie do podnośnika przedniego oferowany jest Pakiet Comfort z jednym obwodem hydraulicznym z przodu.

 

Pod względem komfortu, w nowych modelach Serii 6 oczekiwać można spełnienia najwyższych standardów stosowanych od lat w marce DEUTZ-FAHR. Na panelu wskaźników InfoCenter operator ma podgląd na wszystkie istotne parametry pracy ciągnika. iMonitor z ekranem o przekątnej 8 cali jest centrum sterowania wszystkimi funkcjami ciągnika. Układ hydrauliczny może być sterowany mechanicznie dźwigniami lub elektronicznie przełącznikami. Kabinę można wyposażyć w jedną z trzech wersji dachu, układ klimatyzacji dba o optymalną temperaturę we wnętrzu. Kabinę wyposażono w układ amortyzacji na nowych hydraulicznych Silent-blockach.

 

Nowe silniki DEUTZ TCD 3.6 L04 spełniające wymogi normy emisji spalin Euro4 (Tier 4f) zaprojektowano specjalnie z myślą o nowych, kompaktowych modelach Serii 6. Jednostki napędowe charakteryzuje wysoka moc i moment w szerokim zakresie obrotów silnika. Jednocześnie ograniczono zużycie paliwa i płynu AdBlue. Układ oczyszczania spalin składa się z katalizatora DOC, SCR i pasywnego DPF.

 

 

Źródło: Deutz-Fahr / SDF