Nowe projekty na 125-lecie polskiej marki Ursus

Nowe projekty na 125-lecie polskiej marki Ursus

Przez ostatnie 125 lat Ursus sukcesywnie realizuje strategię rozwoju mającą na celu umocnienie pozycji lidera na rodzimym rynku maszyn rolniczych. Obecnie spółka swoje działania skupia na rozwoju nowych projektów w oparciu o współpracę z firmami zasilanymi rodzimym kapitałem. Wszystko w celu zapewnienia jeszcze lepszej jakości poprzez inwestycje w innowacyjność i stały rozwój produktu.

Od kilku lat spółka intensywnie realizuje strategię rozwoju poprzez uzupełnianie oferty produktowej o dobre i sprawdzone wyroby wytwarzane w kraju. Dzięki temu udaje się jej dywersyfikować ofertę produktową oraz stale rozszerzać rynki zbytu. Dziś Ursus stał się synonimem nowoczesności i polskiej myśli technicznej znanej i docenianej w kilkunastu krajach. Lubelski producent nie spoczywa na laurach i rozszerza swoją ofertę produktową o kolejne modele ciągników oraz innych urządzeń rolniczych, które za sprawą współpracy z uznanymi krajowymi i światowymi markami cechują się wysoką jakością oraz innowacyjnością.

– Idziemy z duchem czasu. Staramy się odpowiadać na rosnące wymagania polskich rolników, nie zapominając jednocześnie o ich upodobaniach. Dlatego w naszej ofercie znaleźć można zarówno tradycyjne, popularne modele, jak i nowatorskie rozwiązania – powiedział Karol Zarajczyk, prezes Ursus SA.

W trakcie targów Agrotech 2018 spółka Ursus S.A. podpisała umowę o współpracy z polską firmą Mesko-Rol, specjalizującą się w produkcji maszyn do przygotowania i zbioru upraw zielonkowych. Dzięki strategicznemu partnerstwu Ursus zapewni swoim klientom rozszerzenie asortymentu zgrabiarek i kosiarek, które dostępne będą pod brandem Ursusa. Kolejnym z parterów firmy Ursus został również producent silników Kohler. To dawna, kultowa i uznana w świecie marka Lombardini. Firma uznawana za światowego lidera silników w klasie 75.

Ursus rozszerza ofertę ciągników mniejszych mocach

Firma zaprezentowała nową rodzinę z literką „B” na końcu, która ma być odpowiedzią na stale rosnące zapotrzebowanie na mały, tani, kompaktowy ciągnik, który może być używany zarówno w rolnictwie jako pomocniczy, jak i w segmencie komunalnym oraz przy prowadzeniu większych prac ogrodniczych i w stadninach. Dzięki niewielkim gabarytom, niskiej masie własnej znacząco skraca się czas poświęcany na manewry – co wprost wpływa na wydajność i efektywność pracy. Na korzyść tych pojazdów przemawia bardzo mały promień zawracania, co zapewnia bezkonkurencyjną manewrowość, dzięki przedniej osi z przekładnią kątową.

DodatkowoUrsus współpracuje z Grupą Azoty. Kilka miesięcy temu podczas Kongresu 590 podpisał list intencyjny w sprawie przygotowania i realizacji wspólnych projektów badawczo-rozwojowych. Tym razem dwaj polscy czempioni łączą siły w obszarze marketingu, przy okazji loterii „Dbamy o polską ziemię”, gdzie nagrodą główną jest ciągnik URSUS C-380. O nagrodę może ubiegać się każdy, kto w okresie największego zainteresowania zakupami nawozów, czyli od 12 marca do 6 maja, kupi nawozy Grupy Azoty za co najmniej tysiąc złotych. Nazwa loterii odwołuje się do lokalnego patriotyzmu, a ciągnik popularnej wśród polskich rolników firmy Ursus ma być symbolem polskich krajobrazów.

Tak szeroka współpraca potwierdza, że firma zamierza umocnić swoją pozycję na pierwotnym rynku produkcji maszyn rolniczych. Jest ona również inauguracją obchodów 125-lecia firmy, które przebiegać będą pod hasłem „Tradycja i Nowoczesność”.

 

Źródło: Ursus SA