Nowy dyrektor marketingu w New Holland

 

Lars Skjoldager Sørensen dołączył do New Holland Agriculture w 2007 r. jako osoba odpowiedzialna za sprzedaż i rozwój działalności w krajach skandynawskich i bałtyckich. W 2009 r. otrzymał stanowisko Dyrektora Handlowego, po tym jak jego działalność zaowocowała imponującą poprawą wyników sprzedaży oraz pozwoliła marce New Holland na osiągnięcie jednej z czołowych pozycji na rynku.

W 2011 Lars Skjoldager Sørensen objął stanowisko Dyrektora Handlowego regionu krajów skandynawskich oraz Dyrektora Wykonawczego CNH w Danii, przyczyniając się do utrzymania i konsolidacji działalności New Holland Agriculture w krajach skandynawskich.

W 2013 r. został Liderem Marki na region Azji i Pacyfiku (region obejmujący Rosję, Australię, rejon Pacyfiku), co pozwoliło mu na zdobycie istotnego doświadczenia zawodowego w zakresie globalnej sprzedaży i marketingu globalnego.

O swojej nominacji mówi: „To będzie dla mnie wspaniałe wyzwanie. Z niecierpliwością czekam na moment, w którym będę mógł dołączyć do zespołu Marketingu na region EMEA. Ze swojej strony pragnę zaoferować zespołowi proaktywne i zorientowane na klienta podejście„.

Carlo Lambro, prezydent marki New Holland Agriculture, tak komentuje tę nominację: „Lars obejmuje swoje stanowisko wnosząc do niego ogrom, godnej pozazdroszczenia wiedzy, stojąc jednocześnie w obliczu ważnych wyzwań w dążeniu marki do dalszego rozwoju“.

źródło: New Holland Agriculture