Wał odbioru mocy może pracować z dwoma prędkościami: 540 i 1000 obr./min. Układ hydrauliczny maszyny współpracuje z pompą o wydajności 70 l/min. i jest standardowo wyposażony w trzy pary wyjść hydraulicznych. Udźwig tylnego TUZ-a wynosi 5,8 tony. Nowa Forterra nie różni się znacząco od poprzedników. Do nowości w tym modelu można zaliczyć m.in. 180-litrowy zbiornik paliwa i akumulator umiejscowiony pod kabiną. Zastosowano również nowy panel sterowania hydrauliką.

 

Po przez ten model czeski producent chce zaznaczyć, że nadal zamierza aspirować do grona ciągników o wyższych mocach. Jednak jak nas poinformował jeden z dealerów Zetora, ten model Forterry nie jest jeszcze dostępny w sprzedaży, jak również nieznana jest jego cena. Prawdopodobnie można się go spodziewać w ofercie polskich dealerów na początku 2011 roku. Nadal czekamy także na oficjalną premierę największego Zetora jakim jest model Maxterra. Ciągnik był już pokazywany jako prototyp ale kiedy rozpocznie się jego sprzedaż nadal nie wiadomo.

 

agroma baner kontaktowy 1 Nowy Zetor Forterra