S-TECH PROTECT wspiera posiadaczy ciągników Steyr TERRUS CVT

Posiadacze ciągników STEYR® Terrus CVT, które w standardzie wszystkie wyposażone są w sprzęt telematyczny S-Fleet oraz trzyletni abonament na usługi telematyczne, teraz wraz z wprowadzeniem STEYR S-Tech Protect, dysponują nowym sposobem na poprawę efektywności ich działalności. S-Tech Protect to połączenie szkoleń przy odbiorze, corocznej kontroli wydajności, rozwiązań telematycznych S-Fleet, narzędzi z zakresu rolnictwa precyzyjnego, usług online takich jak narzędzie marki STEYR do serwisowania zdalnego mające maksymalizować czas pracy, usługi premium polegającej na uruchamianiu wsparcia ze strony STEYR w przypadku napraw pilnych i trzyletniej
przedłużonej gwarancji STEYR Protect (opcje dostępne w zależności od poszczególnych krajów).

Zaczyna się przy odbiorze

Podczas wydania pojazdu klient odbierający nowy ciągnik Terrus CVT skorzysta z kompletnego szkolenia dotyczącego obsługi, od codziennych kontroli konserwacyjnych po kontrole zewnętrzne, obsługę elementów/funkcji wewnętrznych oraz informacji o tym, jak najlepiej wykorzystać podłokietnik oraz przekładnię CVT. Obejmuje ono również obszary dotyczące zaworów hydrauliki zewnętrznej i ustawień układu hydraulicznego, funkcji WOM-u oraz korzystania z funkcji stałej prędkości silnika, funkcji sterowania jazdą na uwrociu EasyTronic II i funkcji telematycznych S-Fleet.


Przewidziana kontrola wydajności

Coroczna kontrola przewidująca aż 200 różnych punktów to kolejny element pakietu S-Tech Protect mający zapewnić, że każdy ciągnik Terrus CVT będzie gotowy na nadchodzący sezon. Technicy z punktów dealerskich marki STEYR sprawdzają wszystkie kluczowe obszary, od silnika i układu neutralizacji spalin po układ napędowy ciągnika, układ kierowniczy, hamulce, koła/opony, układ hydrauliczny i zaczep oraz WOM, po czym przeprowadzana jest jazda próbna. Wsparcie na najwyższym poziomie, gdyby coś poszło nie tak W razie jakiejkolwiek awarii lub problemów integralną część pakietu S-Tech Protect stanowi Serwis Premium marki STEYR. Priorytetowe pozyskiwanie części i/lub pomoc w naprawie, aby przywrócić ciągnik do pracy możliwie jak najszybciej. S-Tech Protect pozwala dealerom marki STEYR na proaktywne rozwiązywanie problemów poprzez zdalne monitorowanie kluczowych danych maszyny, jeśli właściciel wyrazi na to zgodę. Wsparcie zdalne obejmuje również diagnostykę zdalną, dzięki której zarówno dealer, jak i klient mogą zaoszczędzić cenny czas i pieniądze. Przy użyciu narzędzia do serwisowania zdalnego, diagnostykę, aktualizacje oprogramowania oraz kasowanie kodów usterek można przeprowadzać na odległość, dzięki czemu można uniknąć podróży mechanika czy transportowania ciągnika do dealera. Poprzez zdalny podgląd wyświetlacza właściciele/zarządcy i mechanicy z punktu dealerskiego mogą zobaczyć dane z ciągnika i poprowadzić operatora po funkcjach menu.

Trzy lata bezpłatnych usług telematycznych S-Fleet

Możliwości związane z zarządzaniem zapewniane przez oprogramowanie S-Fleet pozwalają użytkownikom na wyświetlanie, edytowanie, analizowanie i wykorzystywanie danych z zakresu rolnictwa precyzyjnego. Trzyletni abonament na usługi telematyczne stanowi część pakietu S-Tech Protect. Poza danymi otrzymywanymi automatycznie z wyświetlacza Infomat 1200 w ciągniku, poprzez oprogramowanie S-Fleet można importować też dane z innych źródeł, np. od agronomów. Możliwości zarządzania flotą pozwalają wielu użytkownikom w obrębie gospodarstwa klienta na lokalizowanie maszyn i to wszystko za pośrednictwem jednej strony internetowej i przy użyciu aplikacji S-Fleet. Ów podgląd danych maszyny w czasie rzeczywistym pomaga użytkownikom w koordynacji logistyki maszyn, optymalizując zarządzanie począwszy od czynności konserwacyjnych, na tankowaniu paliwa skończywszy.

Wsparcie ze strony producenta i dealera, jak na markę STEYR przystało

S-Tech Protect to połączenie najlepszego serwisu STEYR, usług w terenie i usług zdalnych w ramach jednej unikalnej oferty, aby sprzyjać osiąganiu maksymalnej wydajności i jak najdłuższego czasu pracy ciągników Terrus CVT”, powiedział Benoit Gottrand, Steyr Europe Service Director.

Naszym celem jest przekazanie klientom jednego, kompleksowego pakietu, który pomoże im zminimalizować całkowite koszty eksploatacji i ogólnie rzecz biorąc, zabezpieczyć ich inwestycje bez jakichkolwiek nieplanowanych kosztów przez okres trzech lat”.

Źródło: STEYR