Historia firmy

PK Serwis ma bogate korzenie. Firma powstała 20 lat temu i w początkowym okresie działalności skupiała się na obsłudze serwisowej i sprzedaży części do maszyn polskiej produkcji Huty Stalowa Wola oraz Fadroma. Z czasem rozszerzyła ofertę o sprzedaż maszyn nowych i po remontach kapitalnych.

Początek współpracy PK Serwisu z Bobcatem datowany jest na 1999r. Jako jeden z pierwszych dealerów Bobcata na terenie Polski, miał on okazje zdobyć doświadczenie niezbędne do sprawnej i kompleksowej obsługi klientów – Obecnie obsługujemy klientów z terenu Dolnego Śląska i Opolszczyzny. Zależy nam, aby PK Serwis był kojarzony z marką Bobcat. Skutecznie pomaga nam w tym wystrój biura oraz charakterystyczne oznakowania na samochodach. Z roku na rok rośnie grono naszych klientów. Nie udało by nam się to bez wsparcia ze strony Producenta, który w ramach współpracy zapewnia nam intensywny program szkoleń dla sprzedawców i serwisantów, dostęp do materiałów marketingowy, no i oczywiście dobry produkt – mówi Agnieszka Pukacz, dyrektor biura PK Serwis.

Jakość podstawą sukcesu

PK Serwis dysponuje personelem oraz zapleczem techniczny umożliwiającym kompleksową obsługę klientów w zakresie sprzedaży maszyn, serwisu oraz dostawy części zamiennych. Od kilku lat prowadzi również wypożyczalnię miniładowarek i minikoparek Bobcat. – Jesteśmy otwarci na potrzeby klientów, a ponieważ w ostatnim czasie odnotowaliśmy zwiększone zapotrzebowanie na wynajem sprzętu – uruchomiliśmy wypożyczalnię. Jest to dobra forma promowania produktu i przyzwyczajania klienta do marki – podkreśla pani Agnieszka.

Popularność maszyn Bobcat

bobcat serwis 1 Serwis szyty na miarę

Chcemy być kojarzeni z marką Bobcat. Eksponujemy charakterystyczną głowę rysia, w niewielkim ułamku można dostrzec nazwę naszej firmy. Nasze samochody serwisowe są ciągle w trasie i są rozpoznawalne. Organizujemy pokazy, wyjazdy do klienta, który może w swojej firmie czy gospodarstwie rolnym przetestować maszynę. Wśród ładowarek teleskopowych największą popularnością cieszy się model TL 470HF, głównie wśród rolników. W wachlarzu minikoparek prym wiodą aktualne modele E14 i E16 oraz E26, E32 i E35.

 

Wspieranie klientów

PK Serwis ma wielu zaprzyjaźnionych klientów, przez co zna specyfikę wykonywanych przez nich robót, ich sytuację i potrzeby. Staramy się być w stały kontakcie z naszymi Klientami, chcemy żeby wiedzieli, że mogą liczyć na nasze wsparcie i pomoc. Z takich relacji my również czerpiemy wiele korzyści, ponieważ doświadczenia użytkownika maszyny są bardzo istotną informacją przy kolejnych tego typu transakcjach. Zależy nam również, aby klient w pełni wykorzystywał możliwości posiadanej maszyny, a dzięki częstym kontaktom możemy szybko zareagować, gdy zauważymy, że potrzebuje naszej rady czy pomocy. Przykładowo, jeden z naszych klientów zamiast wykorzystywać posiadaną miniładowarkę z równiarką i systemem laserowym, korzystał z usług firm zewnętrznych. Przyczyna okazała się banalna, przeszkolony przez nas operator zmienił pracę, a nowy nie potrafił obsługiwać systemu laserowego. Dodatkowe szkolenie rozwiązało problem. Obecnie firma ta jest dla nas świetną rekomendacją przy sprzedaży równiarek.

Loco PK Serwis

bobcat serwis 2 Serwis szyty na miarę

Rozwój PK Serwis jest uwarunkowany zachowaniami rynku. Pracownicy wkładają wiele wysiłku, by efekty ich działań były widoczne. Tworzymy zgraną grupę. Każdy z nas ma jakieś powody dla których tutaj jest. Dla mnie jest to satysfakcja z każdej sprzedanej maszyny, z każdego zdziwienia dyrektora czy prezesa, że kobieta potrafi zaprezentować i sprzedać maszynę, że ma wiedzę na jej temat, potrafi wsiąść za stery maszyny i zademonstrować jej walory w pracy. Czasami szkolę operatorów, są zaskoczeni, że młoda kobieta ich szkoli. Lubię to – podsumowuje Agnieszka Pukacz.

źródło:Bobcat/Martin&Jacob