STEYR HYBRID DRIVETRAIN KONZEPT kolejny raz laureatem nagrody RED DOT DESIGN AWARD 2022

Marka STEYR® zdobyła drugie z rzędu wyróżnienie Red Dot Design, po tym jak hybrydowy układ napędowy Hybrid Drivetrain Konzept z silnikiem dieselowskim / elektrycznym, nad którym nadal pracuje zespół ds. rozwoju marki, został wyróżniony przez jury w edycji 2023 nagrodami za pomysłowość projektu, jak również potencjalne zwiększenie wydajności.

Konkurs Red Dot Design Award, w którego jury zasiadają eksperci z całego świata, jest jednym z największych na świecie konkursów wzornictwa i zyskał międzynarodową renomę jako jeden z najbardziej pożądanych znaków jakości dla dobrego wzornictwa. Ze względu na różnorodność projektów wytwarzanych produktów, wyróżnienie Red Dot Design Award przyznawane jest w trzech odrębnych dyscyplinach, a konkursy w każdej z nich odbywają się co roku.

Podczas gdy zwycięzcą poprzedniej edycji w kategorii Product Design, w której oceniane są produkty gotowe do wprowadzenia na rynek i produkowane przemysłowo był ciągnik STEYR Terrus CVT, dla koncepcji projektowych i prototypów w kategorii Design Concept zgłoszony został ciągnik STEYR Hybrid Drivetrain Konzept. Jako zwycięzca w tej klasie Hybrid Drivetrain Konzept trafi do kolejnej edycji Red Dot Design Yearbook oraz zostanie zaprezentowany w strefie zwycięzców na stronie www.red-dot.org. Wyróżnienie zostanie wręczone podczas ceremonii w Singapurze dnia 27 września.

Cieszymy się, że ciężka praca naszego zespołu projektowo-rozwojowego została doceniona tą nagrodą” – oświadczył Christian Huber, Vice President Global Case IH & STEYR Tractors / General.
„Ciągnik Hybrid Drivetrain Konzept oferuje ogromny potencjał oszczędności w zakresie wydajności, na którym skorzystają zarówno właściciele ciągników, jak i środowisko Chociaż jest to studium koncepcji, zawiera elementy, które mogą znaleźć się w przyszłych ciągnikach należących do wszystkich naszych serii. Elektryczne układy napędowe mają potencjał, aby napędzać lekki, wysokowydajny ciągnik zapewniający korzyści w zakresie zużycia paliwa na poziomie średnio 8% a także nowy poziom komfortu jazdy i osiągów w polu i na drodze.”

 

źródło: Steyr