steyr_profi_cvt

Steyr Profi CVT z 6-cylindrowym silnikiem

Od października nowy model ciągnika Steyr Profi CVT jest oferowany z 6-cylindrowym silnikiem o mocy znamionowej 145 KM. Optymalny stosunek mocy do masy i wyśmienite właściwości manewrowe. Bezstopniowa przekładnia S-CONTROL™ CVT z podwójnym sprzęgłem i układem S-TRONIC. Maksymalna wszechstronność dzięki opcjonalnemu przedniemu TUZ i WOM oraz dostępnemu na życzenie przedniemu ładowaczowi.

Od października 2018 ciągnik Profi CVT marki STEYR wyróżnia się nowym, najbardziej kompaktowym w branży 6-cylindrowym silnikiem. W nowym modelu ciągnika zastosowano silnik ECOTECH z turbosprężarką, chłodnicą międzystopniową, technologią Hi-eSCR i systemem zarządzania mocą silnika Power Plus o mocy znamionowej 145 KM. Ten kompaktowy silnik wyróżnia optymalny stosunek mocy do masy. Dzięki rozstawowi osi 2642 mm i promieniowi skrętu wynoszącemu w wersji z amortyzowaną osią przednią zaledwie 4,6 m ciągnik Profi CVT cechują wyśmienite właściwości manewrowe, dzięki czemu sprawdza się przy pracach z ładowaczem czołowym na małej przestrzeni oraz przy pielęgnacji terenów zielonych i w ogrodzie.

Przenoszenie mocy: bezstopniowe, efektywne, oszczędne

Bezstopniową przekładnię S-CONTROL™ CVT wyróżnia inteligentna współpraca hydraulicznych i mechanicznych komponentów, pozwalająca na maksymalnie oszczędną pracę bez uszczerbku dla mocy. Solidna przekładnia z technologią podwójnego sprzęgła zapewnia doskonałe przenoszenie mocy bez przerywania siły pociągowej oraz wyśmienite przyspieszenie. Układ
S-TRONIC steruje przełożeniem i prędkością obrotową silnika odpowiednio do zapotrzebowania na moc i zapewnia w ten sposób optymalne wykorzystanie mocy silnika przy jednoczesnej redukcji zużycia paliwa. Zastosowana w ciągniki Profi CVT aktywna blokada postojowa zdecydowanie zwiększa bezpieczeństwo podczas użytkowania: Pozwala ona bezpiecznie zatrzymać ciągnik na pochyłości bez użycia hamulca i ruszyć z miejsca bez użycia sprzęgła.

Wszechstronny z przodu i z tyłu

Tylny trzypunktowy TUZ, cztery elektronicznie sterowane tylne i trzy międzyosiowe zawory hydrauliki zewnętrznej oraz dostępne na życzenie przedni zaczep, WOM i ładowacz czołowy zapewniają ciągnikom Profi CVT niezwykłą wszechstronność i dynamikę. Zwrotność ciągnika zwiększają dodatkowo układ Quick Turn i przekładnia nawrotna Powershuttle. Stanowiąca seryjne wyposażenie amortyzowana oś przednia opracowana specjalnie pod kątem wysokich obciążeń i zapewnienia wysokiego komfortu jazdy i bezpieczeństwa przy poruszaniu się na polu, jak i na drodze.

Bogate wyposażenie komfortowej kabiny

4-słupkową panoramiczną kabinę wyróżniają drzwi z obu stron, automatyczny układ klimatyzacji, elektronicznie regulowany podłokietnik z Multicontrollerem, niski poziom hałasu wynoszący tylko 69 db(A) oraz wyśmienita widoczność wokół ciągnika jak i do góry poprzez panoramiczne okno dachowe. W takim otoczeniu nawet długie i wypełnione pracą dni robocze można spędzić w przyjemny sposób. Elektroniczny hamulec postojowy zapobiega odjechaniu ciągnika STEYR Profi CVT, gdy operator opuści swój fotel. Stanowiący wyposażenie fabryczne pakiet technologiczny S-TECH z monitorem z ekranem dotykowym, magistralą ISOBUS II, ISOBUS III, układem automatycznego prowadzenia S-Guide ii układem S-Turn zapewnia  precyzję pracy i automatyzację czynności roboczych na pożądanym poziomie, odciążając tym samym operatora.

źródło: STEYR