Site icon maszynydlafarmera.pl – Portal Techniki Rolniczej

Zgrabiarka Kverneland 9471 S – nowość.

Z szerokością roboczą 6,6/7,1 m nowy Kverneland Taarup 9471 S może składać pokos z szerokości 12,5 m w jeden duży wał. Odpowiednio skonstruowane podwozie karuzel pozwala kopiować teren w trzech wymiarach zapewniając czyste i dokładne zgrabianie nawet przy dużych prędkościach roboczych. System TerraLink nie posiada elementów ulegających zużyciu jak również nie wymaga codziennego smarowania.

Wybierz EVO lub VARIO

Nowa 9471 S oferowana jest w dwóch wersjach EVO lub VARIO. W modelu VARIO system SideShift oraz sterowanie za pomocą joysticka pozwala na kontrolę wszystkich hydraulicznych funkcji. System SideShift daje możliwość hydraulicznego przestawiania pierwszej i tylnej karuzeli na lewą lub prawą stronę ciągnika z fotela operatora. Dzięki tej opatentowanej właściwości zgrabianie pod drzewami wzdłuż linii brzegowej nie jest żadnym problemem.  Zachowując tym samym bezpieczny dystans od przeszkody. Mamy tu również możliwość prowadzenia ciągnika po uprzednio zgrabionej części pola.

Ulepszona konstrukcja przekładni
Kverneland Taarup 9471 S wyposażona jest w ulepszoną przekładnię CompactLine z nowoczesnym designem obudowy. Wszystkie główne elementy pracują w kąpieli olejowej z wolną od obowiązku codziennego smarowania prowadnicą ramion. Ślad oraz synchronizacja czasowa prowadnicy została ulepszona zapewniając równe układanie pokosu oraz zgrabianie do czysta bez pozostawiania resztek na polu.

Większa wydajność poprzez lepsze przenoszenie plonu
Obydwie karuzele pracują niezależnie względem siebie pozwalając złożyć dwa mniejsze pokosy lub jeden duży pokos z 12,5 m szerokości roboczej. Przenoszenie zielonki w 9471 S z pierwszej karuzeli na drugą zostało usprawnione zapewniając dokładniejsze zgrabianie a co za tym idzie większą wydajność poprzez zwiększenie prędkości zgrabiania.

Kolejną zauważalną zmianą w zgrabiarkach jest dodatkowe koło kopiujące pozwalające usprawnić kopiowanie terenu. Regulacja wysokości odbywa się teraz w sposób naprawdę prosty i komfortowy. Ponadto koło może być zamontowane po obydwu stronach dyszla. Wyposażenie to jest standardem w modelu VARIO oraz opcją dla modelu EVO.

źródło: Kverneland Polska

 

 

Exit mobile version