6-cylindrowy Steyr Profi z przekładnią S-CONTROL 8™

6-cylindrowy Steyr Profi z przekładnią S-CONTROL 8™

Wszechstronny, mocny i najbardziej kompaktowy ciągnik Steyr Profi z 6-cylindrowym silnikiem na rynku. Doskonała zwrotność i optymalny stosunek mocy do masy. Nowa, udoskonalona przekładnia typu powershift S-CONTROL 8™. Układ S-Stop II zapewniający precyzyjną i łatwą obsługę ładowacza czołowego. Nowy przedni TUZ i WOM dostępne jako wyposażenie opcjonalne. Możliwość opcjonalnego wyposażenia w ładowacz.czołowy.

STEYR wprowadza nowy model ciągnika z 6-cylindrowym silnikiem i udoskonaloną 8-stopniową przekładnią typu powershift do swojej renomowanej serii Profi. Doceniana ze względu na swoją wszechstronność i wydajność seria ciągników wzbogaciła się o nowy model z 6-cylindrowym silnikiem: wysokoprężny silnik ECOTECH firmy FTP o pojemności skokowej 6,7 l z układem wtryskowym typu common rail, turbosprężarką doładowującą, chłodnicą międzystopniową, układem neutralizacji spalin HI-eSCR i systemem zarządzania mocą silnika Power Plus rozwija moc znamionową 145 KM, maksymalną 158 KM, a z systemem Power Plus jego moc sięga nawet 175 KM. Ekonomiczny silnik zapewnia ciągnikowi optymalny stosunek mocy do masy. Doskonałe właściwości manewrowe ciągnika Profi z 6-cylindrowym silnikiem i przekładnią S-Control 8™ zapewniają maszynie maksymalną wydajność przy wykonywaniu wszystkich prac w rolnictwie, sadownictwie, gospodarce leśnej i komunalnej, a także w branży utrzymania terenów zielonych.

S-Control 8™: mistrz wydajności

Inżynierowie marki STEYR wyposażyli 6-cylindrowy ciągnik Profi w udoskonaloną 8-stopniową przekładnię typu powershift, którą wyróżnia najwyższa sprawność w tym segmencie. Przekładnia S-CONTROL™ posiada w sumie 24 biegi do jazdy do przodu i wstecz ułożone w trzech grupach oraz szereg automatycznych funkcji, zwiększających wydajność ciągnika i znacznie zwiększających komfort operatora. Grupy biegów zachodzą na siebie w dużym stopniu, co niemal wyklucza zmiany grupy podczas pracy. Przykładowo grupę biegów B można wykorzystywać bez przerwy w przenoszeniu mocy od 4,3 do 18,1 km/h i idealnie się ona sprawdza przy pracach polowych, na łąkach i pracy z ładowaczem czołowym.

Wśród unikatowych cech przekładni S-CONTROL 8™ na uwagę zasługuje pedał gazu z funkcją redukcji biegu w sytuacjach, kiedy szybko potrzebna jest maksymalna moc, na przykład podczas transportu na stromej drodze. Przekładnia nawrotna Power Shuttle zapobiega utracie siły uciągu przy zmianie kierunku jazdy podczas poruszania się poza drogami, a układ S-Stop II zdecydowanie ułatwia zatrzymywanie się na skrzyżowaniach dróg i podczas pracy z ładowaczem czołowym. Przy zatrzymywaniu się na skrzyżowaniu lub podczas układania bel układ S-Stop II automatycznie załącza sprzęgło przy użyciu hamulca. Po zwolnieniu hamulca ciągnik ruszy powoli. Ta funkcja umożliwia precyzyjne i wygodne kierowanie ciągnikiem z centymetrową dokładnością.

Wydajność i wszechstronność

Wyposażony w 3-punktowy zaczep, cztery elektroniczne tylne i trzy międzyosiowe zawory hydrauliki zewnętrznej, a na życzenie również w przedni zaczep, WOM i ładowacz czołowy, 6-cylindrowy Profi marki STEYR z przekładnią S-CONTROL 8™ jest nad wyraz wydajną i wszechstronną maszyną dostosowaną do każdej pracy. Układy Quick Turn i Power Shuttle w maksymalnym stopniu ułatwiają pracę przednim ładowaczem oraz poruszanie się na małej przestrzeni oraz zwiększają komfort.

Do komfortowej, klimatyzowanej kabiny można wejść z każdej strony; wyróżnia ją regulowany elektrycznie podłokietnik z Multicontrollerem, niski poziom hałasu wynoszący zaledwie 69 db(A), panoramiczny dach i doskonała widoczność w każdym kierunku. Tym samym jest ona idealnym środowiskiem pracy, zapewniającym wydajność podczas długiego dnia roboczego. Montowany fabrycznie w 6-cylindrowym ciągniku Profi marki STEYR monitor z ekranem dotykowym S-TECH, a także inne fabryczne wyposażenie takie jak magistrala ISOBUS II, ISOBUS III, układy S-Guide i S-Turn gwarantują łatwość i precyzję pracy przy maksymalnej jej automatyzacji. W uzupełnieniu do komfortowej kabiny również amortyzowana oś przednia do ciężkich prac wpływa na idealny komfort jazdy i bezpieczeństwo na polu i drodze.

źródło: Steyr