DEUTZ-FAHR Agrotron L 730 – nowy model w gamie ciągników po wyżej 200 KM

DEUTZ-FAHR Agrotron L 730 – nowy model w gamie ciągników po wyżej 200 KM

 

Silnik o elektronicznym sterowaniu, wyposażony jest w innowacyjny wysokociśnieniowy układ wtrysku paliwa z 7-otworkowymi dyszami wtryskiwaczy. Moc 220 KM / 162 kW przy pojemności skokowej wynoszącej 7146 cm3, szeroki zakres stałego momentu obrotowego, możliwość pracy z paliwem Biodiesel (B100) to cechy nowoczesnych silników DEUTZ zastosowanych w modelu Agrotron L 730.

Układ napędowy POWERSHIFT oferuje dwanaście przełożeń w trzech gamach. Zmiana przełożeń może być realizowana poprzez użycie przycisku na dźwigni PowerComS lub przez użycie funkcji automatycznego Powershift, która automatycznie dobiera prędkość obrotową silnika do aktualnych warunków i obciążenia. W sumie dostępne są 33 przełożenia do jazdy do przodu i 33 przełożenia do tyłu. Prędkość maksymalna 50 km/h może być osiągana przy prędkości obrotowej silnika zredukowanej do 1750 obr/min.

Pozostałe nowości to hydrauliczny Powershuttle oraz funkcje Comfortip pozwalające programować sekwencje kolejnych powtarzających się operacji, które następnie po wywołaniu wykonywane są przez ciągnik automatycznie. Dzięki wyposażeniu ciągnika w iMonitor programowanie jest teraz łatwiejsze i może być wykonywane manualnie.

Zwiększona moc ciągnika wpłynęła również na zwiększenie wydajności układu hydraulicznego. Agrotron L 730 posiada układ hydrauliczny Load Sensing o wydajności do 130 l/min i 7 elektronicznie sterowanych zaworów (pięć z tyłu, dwa z przodu).
Ponadto Agrotron L został opracowany w oparciu o układ geometrii DEUTZ-FAHR DRP, który dotyczy odpowiedniego rozkładu masy ciągnika, tylnego podnośnika i położenie środka ciężkości ciągnika dla zapewnienia najlepszej trakcji ciągnika w każdych, nawet najcięższych warunkach polowych.

Nowy Agrotron L 730 posiada szereg dodatkowych opcji zwiększających komfort i bezpieczeństwo. Należy do nich między innymi układ hamulcowy POWERBRAKE, układ, który jest także wykorzystywany w samochodach łączący układ hamulcowy ze wspomaganiem oraz elektroniczny hamulec postojowy (EPB). Układ zapewnia maksymalne bezpieczeństwo podczas zatrzymania lub postoju ciągnika także na pochyłym terenie. Pod względem komfortu nowa kabina Agrotrona L 730 Klasy S oferuje: pneumatyczne zawieszenie, efektywną izolację dźwiękową obniżającą poziom hałasu wewnątrz, maksymalną widoczność dzięki dużej powierzchni szyb wynoszącej 6,5 m2 oraz szklany dach wysokiej widoczności. Wnętrze kabiny w całości zostało zaprojektowane na nowo. Seria L modeli Agrotron, podobnie jak inne modele Agrotron, została wyposażona w standardzie w podłokietnik PowerComS oraz jako wyposażenie opcjonalne iMonitor.

deutz fahr l730 foto 001 DEUTZ FAHR Agrotron L 730   nowy model w gamie ciągników po wyżej 200 KM

 

źródło: Same Deutz-Fahr