Kluczowe zmiany w sieci dealerskiej John Deere

  • Firma John Deere znajduje się w trakcie zmian strukturalnych w sieci dealerskiej;

  • W efekcie na terytorium Polski aktywnych będzie sześciu autoryzowanych dealerów;

  • Dla klientów oznacza to jeszcze większe możliwości w zakresie prowadzenia biznesu i wsparcie profesjonalnego partnera

Zmiany w sieci dealerskiej, które John Deere sukcesywnie wprowadza wynikają z potrzeby wniesienia usług na jeszcze wyższy poziom oraz poszerzenia dostępności najnowocześniejszych technologii. Jest to klucz do rozwoju biznesów klientów amerykańskiego producenta maszyn rolniczych. Równie ważną rolę w codziennym wsparciu odgrywać będzie doświadczona i wysoko wykwalifikowana kadra, której doradztwo ma mieć jeszcze większy wpływ. Dlatego też ostatnie miesiące to czas intensywnej pracy, analiz oraz rozmów z partnerów, czego efektem jest reorganizacja sieci, która od 1 listopada 2021r. prezentować się będzie się następująco:

  • Wanicki Serwis – terytorium województwa małopolskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego, śląskiego oraz wybrane obszary województw lubelskiego, łódzkiego, mazowieckiego oraz opolskiego
  • Fricke Maszyny Rolnicze – terytorium województwa warmińsko – mazurskiego, podlaskiego oraz wybrane obszary województwa lubelskiego
  • Agro-Efekt – terytorium województwa dolnośląskiego, opolskiego oraz wybrane obszary województw wielkopolskiego oraz lubuskiego
  • Rol-Brat – terytorium województwa mazowieckiego
  • Agro-Sieć Maszyny – terytorium województw pomorskiego, kujawsko – pomorskiego, zachodniopomorskiego oraz wybrane obszary województw lubuskiego, wielkopolskiego oraz mazowieckiego
  • Małolepszy Group – terytorium województwa łódzkiego oraz wybrane obszary województw śląskiego oraz świętokrzyskiego

Wkrótce za pomocą własnych kanałów informacyjnych o szczegółach, w tym lokalizacji poszczególnych oddziałów poinformują sami dealerzy.

Dealer Jutra 3.0 – biznes na nowym, wyższym poziomie

Strategia Dealer Jutra 3.0 wdrażana jest od roku w Polsce i zakłada wzmocnienie sieci dealerskiej w Polsce i utworzenie struktur oddziałów, które rolnikom i przedsiębiorcom pozwolą poczynić znaczne postępy w prowadzeniu biznesu przy wykorzystaniu cyfryzacji, maszyn najwyższej klasy oraz zatrudnianiu wysoko wykwalifikowanych specjalistów.

Dla John Deere zachodzące zmiany to element strategii Dealer Jutra 3.0, będącego odpowiedzią na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość. Rolnicy stojąc przed podjęciem strategicznych, rozwojowych decyzji będą posiłkować się wiedzą opartą o zaawansowane rozwiązania rolnictwa precyzyjnego.

Chcemy wyprzedzać oczekiwania naszych klientów i wspólnie wyznaczać kierunek. Nasza sieć dealerska po zmianach pomoże sprostać oczekiwaniom obecnych i przyszłych klientów John Deere. Rolnicy otrzymają jeszcze większe wsparcie eksperckie oraz gwarancję jeszcze sprawniejszej i szybszej reakcji dzięki rozbudowanemu zakresowi działań oraz poszerzonej specjalizacji – mówi Piotr Iżyniec z John Deere Polska.

 

Źródło: John Deere Polska