Nadchodzi nowa generacja pojazdów serwisowych CASE IH

Marka Case IH wprowadziła właśnie najnowszą generację pojazdów serwisowych dla dystrybutorów Case IH, które powstały specjalnie z myślą o działaniach mobilnych w gospodarstwach rolnych i zakładach wykonawców. Pojazdy wyposażono w najnowszy sprzęt do serwisowania i diagnostyki. Nowa serię pojazdów miała swoją premierę podczas listopadowej wystawy Agritechnica 2014 w Hanowerze.

W tych pojazdach kładziemy szczególny nacisk na możliwość wykonywania wszystkich podstawowych prac konserwacyjnych i naprawczych bezpośrednio na miejscu, jak również prowadzenia diagnostyki i napraw niezależnie od standardowego wyposażenia warsztatowego – wyjaśnia Gabriele Hammerschmid, dyrektor ds. marketingu w Case IH.

Zapewnia to naszym dealerom optymalne możliwości diagnostyczne, pomagając skrócić do niezbędnego minimum zarówno czas potrzebny na naprawę, jak i przestoje występujące w przypadku awarii – dodaje Hammerschmid.

Najnowocześniejsze wyposażenie pojazdów serwisowych obejmuje ruchome stanowisko obsługi oleju, dzięki któremu można wykonywać całkowicie profesjonalne usługi dotyczące maszyn rolniczych dowolnej wielkości, w tym utylizację zużytego oleju i filtrów.

Dla wszystkich modeli maszyn marki Case IH opracowano specjalne zestawy naprawcze typu „First Time Fix”, dzięki którym mechanicy mogą natychmiast skorzystać z odpowiednich narzędzi. Nieodłączną część wyposażenia każdego pojazdu serwisowego stanowi również elektroniczne narzędzie serwisowe Case IH (Electronic Service Tool, EST). Za jego pomocą można odczytywać kody błędów, sprawdzać i aktualizować wersję oprogramowania oraz zapisywać stosowne parametry.

Pojazd wyposażono również w nowe narzędzie DATAR, które umożliwia mechanikom Case IH wykonywanie szybszej i dokładniejszej diagnostyki i które może służyć do graficznej prezentacji ciśnienia i natężenia przepływu. Przykładem zastosowania DATAR szybki test ciśnienia sprężania.

Ponadto, w specjalnym kluczu sprzętowym do narzędzia EST zapisano ponad 100 000 gotowych rozwiązań problemów z globalnej bazy danych Case IH ASSIST. Są one dostępne dla mechaników w trybie offline.

źródło: CASE IH, foto: PPHU Marian Kisiel