Nowa struktura organizacyjna Case IH oraz STEYR

Marki Case IH oraz STEYR to liderzy nie tylko w zakresie nowoczesnych technologii, ale również obsługi klienta i korporacyjnej organizacji współpracy z siecią dealerską. Nowoczesne podejście bazujące na wiedzy i doświadczeniu, owocuje prawidłową współpracą z Dealerami, co przekłada się na wysoki standard obsługi klienta.

Dziś marki wykonują krok na przód, wdrażając rozwiązanie rewolucjonizujące strukturę dialogu pomiędzy poszczególnymi jednostkami w firmie. CBU, czyli Commercial Business Units to nowo wyodrębnione zespoły w strukturach marek Case IH oraz STEYR. Będą one odpowiedzialne za współpracę z poszczególnymi grupami Dealerów, usprawniając przepływ informacji i udoskonalając współpracę pomiędzy podmiotami. Na czele jednostek znajdą się liderzy, koordynujący procesy zachodzące w kontakcie marek z siecią dealerską.

Co oznacza to w praktyce? „Nowy porządek organizacyjny to jeszcze lepszy kontakt marki z jej Dealerami, a co za tym idzie jeszcze bardziej precyzyjne zrozumienie potrzeb klienta. Projektując nasze działania skupiamy się na ciągłym ulepszaniu jakości obsługi klienta, redefiniując w tym celu funkcjonowanie firmy na wielu płaszczyznach. Wierzymy, że zmiany wniosą nową jakość w obsłudze naszych Dealerów, a w efekcie klientów obu marek” odpowiada Piotr Szewczuk, Business Director Poland.

Niezależnie od nowopowstałych CBU, w strukturze organizacyjnej polskiego oddziału pozostaje bez zmian i na dotychczasowych zasadach kierowany przez Tomasza Dembińskiego zespół marketingu. Stworzenie odrębnych CBU ułatwi organizacji efektywne wdrażanie nowych strategii marek Case IH oraz STEYR. Nowoczesne podejście organizacyjne ma na celu stałe rozwijanie partnerskich, długofalowych relacji z klientami oraz kontynuowanie roli technologicznego prekursora w segmencie maszyn rolniczych premium.

 

Źródło: Case IH