Nowe ładowacze czołowe marki Valtra serii G

Nowe ładowacze czołowe Valtra serii G

Nowe ładowacze czołowe Valtra serii G mogą podnosić cięższe ładunki wyżej i bardziej płynnie, niż poprzednie modele.Są optymalnie dobrane i montowane bezpośrednio na linii produkcyjnej oraz malowane łącznie z całym podwoziem ciągnika. Objęte są fabryczną gwarancją, wraz z ciągnikiem.

Ładowacze czołowe Valtra są specjalnie zaprojektowane do pracy z ciągnikami fińskiego producenta. W przybliżeniu jeden na trzy ciągniki Valtra wyprodukowane w fabryce Suolahti w Finlandii, jest zamawiany z zamontowanym fabrycznie ładowaczem czołowym.

  1. Ramy wsporcze zostały specjalnie zaprojektowane dla marki Valtra, aby nie ograniczały promienia skrętu. Bardzo wytrzymałe żeliwne wsporniki posiadają kilka punktów łączenia, które równomiernie rozkładają obciążenia od ładowacza do podwozia. Ramy wsporcze są tak zaprojektowane, że nie utrudniają czynności serwisowych ciągnika, jak na przykład wymiana filtrów paliwa.
  2. Przewody hydrauliczne są zabezpieczone wewnątrz ramy. Wszystkie widoczne przewody są teraz splecione, aby ochronić je przed uszkodzeniem.
  3. Elementy wysięgnika są teraz bardziej zakrzywione dla lepszej widoczności z przodu i z tyłu. Wysięgniki są spawane przez roboty i przechodzą przez 12-stopniowy proces malowania proszkowego. Na końcach i zgięciach zastosowane zostały formowane i hartowane części.
  4. Podłokietnik SmartTouch z oddzielnym joystickiem pozwala na szybkie i precyzyjne sterowanie ładowaczem czołowym. Funkcja sterowania trzecią sekcją hydrauliki na końcu joysticka umożliwia proporcjonalne sterowanie jednym z zaworów hydraulicznych, im szybciej przesuniesz przcisk tym bardziej zwiększysz przepływ oleju.
  5. Szybkozłącza Lock & Go oraz stopki podporowe pozwalają na szybki montaż i demontaż ładowacza czołowego Valtra krócej niż w minutę. Ładowacz może w pełni spocząć na stopkach podporowych i nie są wymagane żadne narzędzia do montażu lub demontażu ładowacza. Nie ma żadnych usuwalnych części, które można zgubić.
  6. Poprzeczka została obniżona i skręcona o 15 stopni, aby poprawić widoczność. Zawieszenie ładowacza SoftDrive i przewody hydrauliczne są zabezpieczone wewnątrz ramy.

Źródło: Valtra