Przedstawiciele firmy John Deere nie będą obecni na Targach SIMA w listopadzie 2024 r.

Przedstawiciele firmy John Deere poinformowali dealerów i klientów, że nie zagoszczą na kolejnych Targach SIMA organizowanych w listopadzie 2024 r. w Paryżu. Jednym z głównych powodów takiej decyzji jest plan zwiększenia nacisku na krajowe spotkania z dealerami i klientami w roku 2024.

Pandemia COVID-19 wpłynęła na specyfikę publicznych wydarzeń. Zmienia
się także sposób, w jaki klienci chcą wchodzić z nami w interakcje. Co prawda
targi maszyn rolniczych i sprzętu do pielęgnacji terenów zielonych już od
dawna służą nam do nawiązywania kontaktu z rolnikami i usługodawcami, ale
badamy też alternatywne kanały komunikacji łączące w sobie zarówno
elementy cyfrowe, jak i kontakt bezpośredni. Umożliwią nam one
efektywniejszą prezentację naszych innowacyjnych technologii i rozwiązań
dotyczących systemów produkcyjnych, a jednocześnie ułatwią nawiązywanie
kontaktu z szerszym kręgiem odbiorców”mówi Andreas Jess, dyrektor ds.
marketingu John Deere w regionie 2.

Klientów coraz bardziej interesuje, w jaki sposób produkty z zakresu rolnictwa precyzyjnego mogą wspomóc ich działalność w całym cyklu produkcji rolnej. Wymaga to od nas innego niż dotychczas podejścia do prezentowania pomysłów i rozwiązań”dodaje.

Zwiększenie nacisku na krajowe spotkania z klientami pomoże też firmie John
Deere uprościć sposób działania i skoncentrować się przede wszystkim na
kliencie. Celem jest także maksymalnie wydajne wykorzystywanie zasobów
w perspektywie średnio- i długoterminowej.

Obecnie planujemy konkretne spotkania z dealerami i klientami w Europie
w roku 2024, co wymaga synchronizacji z naszymi rynkami w Ameryce
Północnej. Pierwsze terminy ogłosimy w marcu 2024 r. To pozwoli nam się
dzielić z klientami i opinią publiczną bieżącymi ważnymi informacjami
dotyczącymi maszyn i życia firmydodaje Tilmann Köller, specjalista ds.
public relations, odpowiedzialny też za targi i wydarzenia w Regionie 2 John
Deere.

Zarząd firmy John Deere nadal uważa udział w targach za bardzo istotny
element swoich przyszłych planów, dlatego z entuzjazmem przyjąłby zmiany
w aktualnych harmonogramach organizatorów targów międzynarodowych tak,
aby pogodzić te wydarzenia z innymi, ważnymi działaniami promocyjnymi.

 

źródło: John Deere